آغاز دور جدید تحویل مسکن مهر پرند در سایه بلاتکلیفی متقاضیان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم شرکت عمران شهر پرند برای تحویل دور جدید تحویل واحدهای مسکن مهرفراخوان داد که بر اساس تعدادی از واحدهای این طرح در شش پروژه به متقاضیان واگذار می شود.

در دور جدید تحویل واحدهای مسکونی مهر، متقاضیان پروژه‌های کوزو فاز 6 بلوک های B12 تا B28 ، کیسون فاز 5 بلوک 31 تا بلوک 42، خانه سازان صفه، سابیر بین الملل، هسا 4 بلوک 501 تا بلوک 511، و فرابتن برای انجام تشریفات اداری و مقدمات تحویل واحد مسکونی خود، به سالن شماره 3 واحد کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند ، فراخوانده شده‌اند.

به گزارش تسنیم، اعلام دقیق قیمت مسکن مهر یکی از ابهاماتی است که متقاضیان مسکن مهر خواستار رفع آن هستند. گرچه از ابلاغ دستورالعمل شماره 3 وزرات راه و شهرسازی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر حدود 15 ماه می‌گذرد اما هنوز شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران از جمله پرند تنها قیمت نهایی بخشی از واحدها را اعلام کرده و اکثر متقاضیان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 2 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');